Del 1: Man starter med en bombastisk beskrivelse af objektet, uanset hvor almindeligt det er. ("Dette er en enestående brun stol").
Alle udbryder entusiastisk "JA!", som om det er det største, de har set i verden. Derefter fortsætter en anden spiller med "OG... " og bidrager med en ny idé eller egenskab, der indeholder ekstraordinære fordele: "og du kan sidde på den uden at falde på gulvet". Alle udbryder helt: "JA!" som om dette er en endnu større opdagelse.
Fortsæt med at opbygge værdien af objektet, der beskriver dets fordele og funktioner. Prøv at præsentere så mange som muligt inden for den tidsramme I har. Få alle til at tro at det er den største ting at have, og dit liv ville være bedre, hvis du bruger det.
Del 2: Når du har skabt billedet af dette fantastiske produkt, er det tid til at "frigive det offentligt". Udvikle disse ideer til en reklame for jeres nye produkt. Arbejd sammen. Gør det enkelt og iørefaldende.
- Identificer et fængende navn
- Tagline / Slogan (en kort, let at huske sætning, der kan bruges i reklamen)
- En handling for at præsentere det
- En berømthed, der støtter dit produkt
Vær kreativ og nyd at slippe fantasien løs.